علی درویشی

برگزاری همایش روسای بسیج اتاق های بازرگانی و مسئولان بسیج اصناف در یزد

همایش روسای بسیج اتاق های بازرگانی و مسولان بسیج اصناف سراسر کشور روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه در یزد برگزار می شود

دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران اعلام کرد: همایش روسای بسیج اتاق های بازرگانی و مسولان بسیج اصناف سراسر کشور روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار، علی درویشی ضمن ابراز تاسف و تالم بمناسبت شهادت جانسوز مسئولان خدمتگزار مردم، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان با بیان این مطلب افزود: در این همایش دو روزه که با حضور کارشناسان و فعالان اقتصادی هر بخش برگزار می شود در خصوص سه موضوع شامل «جهش تولید با مشارکت مردم» ، «بهره وری و بهینه سازی مصرف آب و انرژی» و همچنین «بررسی مسایل ارزی و صادرات» بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی اظهارداشت: در روز نخست پس از افتتاح مراسم و سخنرانی مدعوین ، سه کارگروه تخصصی به منظور بررسی سرفصل های اعلام شده تشکیل و پیشنهادات هر تیم پس از تائید نهایی اعضای هر کمیته تهیه می شود.

به گفته وی در روز دوم نیز پیشنهادات و راهکارهای تهیه شده توسط هر یک از گروه های تخصصی در جمع سایر اعضای مطرح و در خصوص هر یک از موارد  تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استانی

علی درویشی در ادامه به معرفی توانمندی های استانها اشاره کرد و گفت: مقرر شد به منظور آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با ظرفیت ها و توانمندی های سایر استان ها ، اطلاعات مورد نیاز هر استان در قالب لوح فشرده ، کتاب ، بروشور و …. در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

شایان ذکر است در این همایش دو روزه رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی ، اعضای شورای عالی بسیج تجار و جمعی از مسئولان ملی و استانی حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید