دکتر حسن پور در بازدید از کارخانه سیم و کابل یزد:

اولویت بسیج اصناف حمایت از فعالان اقتصادی است

دکتر حسن پور: یکی از اولویت های اصلی بسیج حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی است

اردیبهشت آنلاین ـ رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از کارخانه سیم و کابل یزد بازدید کرد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، دکتر غلامرضا حسن پور و هیات همراه در ادامه سفرهای استانی ضمن بازدید از کارخانه سیم و کابل یزد ، با جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار کارکنان این شرکت در خصوص وضعیت تولید و عرضه محصولات این کارخانه توضیحاتی ارایه دادند.

دکتر حسن پور در این دیدار ضمن تشکر از کارکنان این شرکت اظهارداشت: یکی از اولویت های اصلی بسیج حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی است که خوشبختانه این اقدام تاکنون به خوبی نیز محقق شده است.

وی با بیان اینکه بسیج به هیچ وجه کار اقتصادی انجام نخواهد داد ، تاکید کرد: اولویت بسیج اصناف حمایت از بنگاه های اقتصادی ، فعالان این بخش و همچنین شناسایی و رفع موانع تولید و صادرات است.

در مراسم بازدید دکتر حسن پور از کارخانه سیم و کابل یزد ، علی درویشی رئیس بسیج اتاق بازرگانی ایران و دکتر مشاهیری مسئول بسیچ اتاق بازرگانی یزد نیز حضور داشته و رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور را همراهی می کردند.

شایان ذکر است این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان سیم و کابل در کشور محسوب می شود. این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل بخشی از تولیدات خود را نیز به سایر کشور های جهان صادر می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید