رئیس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

ادامه راه شهید آیت الله رئیسی خدمت هرچه بیشتر به مردم است

سردار حسن پور : مسیر پر افتخار شهید آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت

اردیبهشت آنلاین – جلسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور سه شنبه اول خرداد ماه در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار ، در ابتدای این نشست دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی به‌ویژه مردم شهید پرور کشورمان تبریک و تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهید آیت الله رئیسی خدمت هر چه بیشتر به مردم است، یادآور شد: مسیر پر افتخار شهید آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

سفر به استان های خوزستان و همدان

دکتر حسن پور در ادامه با ارایه گزارشی از سفر به چند استان کشور اعلام کرد: طی هفته گذشته در سفر به استان های همدان و خوزستان با برخی مسئولان اتاق های اصناف و بازرگانی چند شهر این دو استان دیدار و در خصوص مسایل و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: یکی از نکات مهم در این سفر بررسی موضوع توسعه بندر آبادان با حضور مسئولان محلی بود. به گفته وی مقرر شد کارگروه ویژه ای طرح توسعه بندر آبادان را مجدد بررسی و نتیجه را طی دو هفته اعلام کنند.

وی گفت: در سفر به استان همدان از شهرک مبل ملایر نیز بازدید و با فعالان این شهرک دیدار و گفتگو داشتیم. در این دیدار فعالان این شهرک از مشکل فروش محصولات تولیدی گلایه داشتند که مقرر شد در این خصوص نیز پیگیری های لازم توسط اتاق های اصناف و بازرگانی استان صورت گیرد.

دیدار صمیمی با طلافروشان 

دکتر حسن پور سپس از دیدار و گفتگو با طلافروشان همدان خبر داد و افزود: در نشست صمیمانه ای که با صنف طلا فروشان همدان در مسجد و هنگام اقامه نماز داشتیم، اعضای این صنف دغدغه ها و مشکلات و مسائلی که منجر به بستن واحد صنفی شده بود را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: بنده و هیات همراه نیز بعد از گوش دادن به دردلهای فعالان صنف طلافروشان، راهکارها و تلاش های صورت گرفته بسیج اصناف در حمایت از طلافروشان کشور را برای آنان بیان کردیم که پس از این توضیحات، طلافروشان همدان فعالیت و خدمات به مردم را مجددا شروع کردند.

همکاری وزارت خارجه و بسیج اصناف

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه به دیدار خود با معاون دیپلماسی وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: در این دیدار مشترک که برخی اعضای شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور نیز حضور داشتند، در خصوص موضوع گسترش تجارت خارجی با هدف جهش تولید بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار گزارشی از اقدامات بسیج در عرصه تجارت خارجی بویژه سفرهای تجاری به کشورهای سوریه، عراق و روسیه ارائه شد ، تصریح کرد:دکتر صفری معاون دیپلماسی وزارت خارجه نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و لزوم توسعه مناسبات تجاری با کشور های همسایه و کشورهای افریقایی بر توسعه همکاری وزارت امور خارجه با بسیج تاکید کرد.

سفر اعضای شورای عالی بسیج تجار به استانها

دکتر حسن پور در پایان اعلام کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به دغدغه های فعالان اقتصادی ، مقرر شد اعضای شورای عالی بسیج تجار نیز با انجام سفر های استانی و برگزاری نشست های مشترک ، مشکلات آنان را بررسی و موارد مطرح شده را جهت پیگیری جدی تر در جلسات شورای عالی بسیج تجار مطرح نمایند تا از این طریق مشکلات این عزیزان هر چه سریعتر پیگیری و رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید