تاکسی

مجوز تاكسی های غیر فعال لغو می شود

جلسات زیادی با شركت های دانش بنیان برگزار شده تا سازمان تاكسیرانی به سمت هوشمند شدن حركت كند

اردیبهشت آنلاین ـ معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاكسیرانی شهر تهران اعلام کرد: سازمان‌ تاكسیرانی كارنامه هوشمندی برای رانندگان تاكسی های غیرفعال صادر می كند.

محمد علوی زاده در گفتگو با برنامه «روزی نو» اظهار داشت: تاكسی هایی كه از تیرماه فعالیت نداشتند، در مرحله اول ۱۲۳ دستگاه و در ماه بعدی ۱۶۲ دستگاه مجوز طرح ترافیك لغو شد، در مرحله بعد سهمیه سوخت خودروها قطع می شود و بعد آن به ابطال مجوزهای دیگرشان اقدام خواهد شد.

علوی زاده افزود: دو نوع ناوگان با كاربری مختلف در تاكسیرانی شهر تهران فعال است؛ تاكسی های خطی كه در پایانه های خطی مستقر هستند و روزانه توسط ناظرین و بازرسان خطوط رصد می شوند و تاكسی های گردشی و تلفنی كه اطلاعات قابلیت اتكا و منظمی از آنها نیست كه از ابتدای شهریور با طرح لاگ هوشمند و رصد ۲۰پرداخت الكترونیك به مدت یكماه، اطلاعات شان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از دریافت و تحلیل اطلاعات، شناسایی بیشتری خواهد شد تا رصد بهتری صورت بگیرد. به گزارش تصویر روز علوی زاده تعداد تاكسی های داخل شهر تهران را ۷۸هزار دستگاه دانست و بیان داشت: جلسات زیادی با شركت های دانش بنیان برگزار شده تا سازمان تاكسیرانی به سمت هوشمند شدن حركت كند.

وی با تاكید بر نصب اپلیكیشن شهرزاد برای بهره گیری شهروندان از خدمات جدید یادآور شد كه مردم می توانند با ارتباط سامانه ۱۳۷ پلاس سازمان تاكسیرانی را از فعالیت تاكسی های غیرفعال مطلع كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید