توزیع ۱۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

در ماه مبارک رمضان ۱۷ مراسم گلریزان جهت آزاد سازی زندانیان پیش بینی شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از توزیع ۱۳۰ هزاربسته معیشتی در هجدمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام در این استان خبرداد.

«محمد محمدی فرد» در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته های معیشتی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان تهیه ودر اختیار نیازمندان قرار گرفت .

وی بیان داشت : علاوه بر این بسته های معیشتی در سالروز خجسته میلاد امام حسن مجتبی(ع)، توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و آزادی ۵۰ زندانی به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در استان البرز انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه تلاش در جهت آزادی زندانیان نیازمند غیر بزهکار در قالب خدمات حقوقی و قضایی این نهاد انجام می‌شود گفت: همچنین در این رزمایش ۵۰ زندانی نیازمند غیر بزهکار با کمک خیران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی افزود : به این منظور در ماه مبارک رمضان ۱۷ مراسم گلریزان جهت آزاد سازی زندانیان پیش بینی شده است که در این راستا مراکز نیکوکاری همچون اصناف و بارازیان ، رسانا ، شهدای زندان اقدامات موثر ی انجام داده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید