فعالیت ۱۵۴ شرکت دانش بنیان در استان البرز

امروز طرح های دانش بنیان را باید هرچه بیشتر به سمت تجاری سازی پیش برد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: ۱۵۴ شرکت دانش بنیان با تولید انبوه دراین استان فعالیت دارند که ظرفیت قابل توجهی در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی به شمارمی رود.

به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان البرز افزود: براساس گزارش ها ۱۶۹ شرکت دانش بنیان نیز جواز تاسیس دارند که می توان از این شرکت ها برای تحقق اهداف شعار سال تحت عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرینی بهره برد.

وی ادامه داد: امروز طرح های دانش بنیان را باید هرچه بیشتر به سمت تجاری سازی پیش برد و دانشگاه ها طرح های تئوری خود را برای عملی شدن در همراهی با صنعت و تولید ارایه دهند.

شاهمرادی بیان داشت: امسال سهمیه اشتغال البرز برای ۵۷ هزار نفرا ست و با این اشتغالزایی به نرخ بیکاری هفت درصد می رسیم که استاندار البرز فرصت قابل توجه را برای تحقق بسیاری از طرح ها دراین زمینه ارایه داشته است.

وی یادآورشد: در شعار امسال تولید سالهاست مورد تاکید قرار گرفته اما بحث های دانش بنیان و کارآفرینی جدید بوده که این امر توجه هرچه بیشتر به ظرفیت های موجود دراین زمینه را می طلبد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز تاکید کرد: تغییرنگرش نسبت به شغل باید باشد چراکه بسیاری ازشغل ها از بین رفته و بسیاری نیز طی سال های آینده از بین می رود .

وی گفت: شغل های امروز به سمت اینترنتی شدن رفته بطوری که بسیاری از مراکز خرید و پاساژها به سمت خرید آنلاین رفتند بنابراین در کسب و کارهای جدید این مهم باید به جد دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید