بایدن نتانیاهو

قهر نتانیاهو با رئیس‌جمهور آمریکا

رسانه‌ها پیش از این نیز از اختلافات بایدن و نتانیاهو پرده برداشته بودند

اردیبهشت آنلاین ـ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد بعد از اینکه بایدن جواب این رژیم به عملیات طوفان الاقصی را اغراق‌آمیز خوانده، دیگر با او حرف نزده است.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گفت: از زمانی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا جواب رژیم صهیونیستی به طوفان الاقصی را اغراق آمیز خواند، دیگر با او صحبتی نکرده است.

نتانیاهو در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ۱۳۲ اسیر اسرائیلی در غزه زنده هستند. ما تمام تلاش خود را برای بازیابی همه زنده‌ها و اجساد کشته‌شدگان انجام خواهیم داد.

مقامات بهداشتی غزه تخمین می‌زنند که از آغاز جنگ در ماه اکتبر، حدود ۲۸۰۰۰ فلسطینی که بیشتر آن‌ها غیرنظامی هستند در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

در همین راستا رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش ادعا کرد که در تلاش است تا زنان و کودکان در غزه به کمک‌های انسانی که نیاز مبرمی به آن دارند، دسترسی پیدا کنند. او همچنین گفت که پاسخ رژیم صهیونیستی در غزه اغراق آمیز بوده و از حد خود فراتر رفته است.

رسانه‌ها پیش از این نیز از اختلافات بایدن و نتانیاهو پرده برداشته بودند. حتی یک رسانه آمریکایی فاش کرد بایدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در جلسات خصوصی مرد بد و رذل می‌خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید