فراهانی

تغییر اساسنامه بانک صادرات و سایپا

مقرر شد، سرمایه شرکت سوخت سبز زاگرس از ۵۰۰ میلیارد به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد

اردیبهشت آنلاین ـ عضو ناظر مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی مصوبات اخیر این هیات را تشریح کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به مصوبات هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی، گفت: نشست هیات واگذاری اصل ۴۴ قانون اساسی با حضور خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و دیگر مسئولان برگزار و بعد از بحث و بررسی در خصوص برخی موارد تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، سرمایه شرکت سوخت سبز زاگرس از ۵۰۰ میلیارد به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

عضو ناظر مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی تاکید کرد: همچنین پیرو این جلسه مقرر شد اساسنامه شرکت خودروسازی سایپا، بانک صادرات و شرکت ایران عشایر زیر مجموعه سازمان امور عشایر ایران با هدف ایجاد تحولات اقتصادی و سهولت در بحث خصوصی سازی تغییراتی داشته باشند.

امیر آبادی فراهانی گفت: همچنین در خصوص کارخانه آرد ایران عشایر نیز مقرر شد، ۲۵ درصد از مساحت این کارخانه در حدود ۱۲۱۷۰ متر مربع به بخش خصوصی با رعایت قوانین واگذار شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بخش دیگر جلسه در خصوص واگذاری ۱۸ درصد از سهام شرکت فرآورده مواد پروتئینی گرم وابسته به شرکت پشتیبانی دام نیز مصوب شد تا این میزان سهام براساس قانون به بخش غیردولتی واگذار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید