واتس اپ

قابلیت جدید واتساپ را بشناسید

Message Yourself واتساپ همان‌طورکه از نامش پیدا است به شما امکان می‌دهد که به خودتان پیام دهید

اردیبهشت آنلاین: واتساپ سال‌ها پس از تلگرام میزبان قابلیت جدید Message Yourself شده است. همچون سیو مسیج تلگرام، می‌توانید در صفحه‌ی Message Yourself هرآنچه را که می‌خواهید ارسال کنید.

به‌روزرسانی (۲۹ دی ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۴۵): قابلیت Message Yourself واتساپ که از اوایل آذر از حالت بتا خارج شده بود، اکنون به‌صورت گسترده در دسترس تمامی کاربران است. برای دسترسی به این قابلیت، واتساپ را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنید.

خبر اصلی (۹ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۰۰): براساس نوشته‌ی GSMArena، واتساپ قابلیت جدید Message Yourself را دردسترس کاربران اندروید و آیفون قرار داده است. این قابلیت پیش‌تر در یکی از نسخه‌های بتا ارائه شده بود، اما ازاین‌پس به‌صورت گسترده دردسترس همه‌ی کاربران است.

Message Yourself واتساپ همان‌طورکه از نامش پیدا است به شما امکان می‌دهد که به خودتان پیام دهید. این قابلیت در واقع عملکردی مشابه سیو مسیج تلگرام دارد و صرفاً شما می‌توانید صفحه‌ی Message Yourself و محتویات آن را ببینید.

می‌توانید در بخش Message Yourself یادداشت‌های مهم را بنویسید یا تصاویر و لینک‌های مهم را قرار دهید. آپلود اسناد و فایل‌های تصویری و صوتی نیز در این بخش امکان‌پذیر است.

تا قبل از انتشار Message Yourself واتساپ، کاربران این پیام‌رسان با ترفندی ساده می‌توانستند به محیطی مثل سیو مسیج دسترسی پیدا کنند. اگر یک گروه بسازید و تمامی اعضا را حذف کنید، عملاً به فضایی همچون سیو مسیج دسترسی خواهید داشت.

تلگرام سال‌ها است که سیو مسیج را ارائه می‌دهد. سیو مسیج تلگرام عملکرد بهتری دارد و آپلود فایل‌های حجیم‌تر را ممکن می‌کند.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید