یحیی سریع

شرکت‌های نفتی از امارات و عربستان خارج شوند

اردیبهشت آنلاین: سخنگوی رسمی انصارالله هشدار داد نیرو‌های مسلح به شرکت‌های نفتی فعال در امارات و عربستان فرصت می دهند تا کار‌های خود را سامان بدهند و بروند.

به گزارش صداوسیما، یحیی سریع سخنگوی رسمی انصارالله در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: نیرو‌های مسلح به شرکت‌های نفتی فعال در امارات و عربستان فرصت می دهند تا کار‌های خود را سامان بدهند و بروند، زیرا کشور‌های متجاوز آمریکایی-سعودی به آتش بسی که به ملت یمن حق استفاده از منابع نفتی اش را می‌دهد و موجب می‌شود حقوق کارکنان دولت یمن پرداخت شود، پایبند نیستند.

گفتني است جنبش انصارالله یمن ائتلاف اشغالگر تحت فرمان عربستان سعودی را عامل به بن بست رسیدن آتش بس در این کشور معرفی و اعلام کرد: ائتلاف سعودی تاکنون به تعهداتش در چارچوب توافق آتش بس عمل نکرده و تمایلی به توجه به مسائل انسانی به عنوان بالاترین اولویت ندارد.

شورای عالی سیاسی یمن: فرودگاه‌ها و بنادر کشور‌های متجاوز در تیررس قرار دارند

شورای عالی سیاسی یمن با هشدار درباره ادامه حملات و محاصره یمن، اعلام کرد فرودگاه ها، بندر‌ها و شرکت‌های نفتی کشور‌های تجاوزگر در تیررس نیرو‌های مسلح یمن هستند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد کشور‌های تجاوزگر باید فورا به تجاوزگری و محاصره یمن پایان دهند.

این شورا با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد در صورتی که حملات و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، نیرو‌های مسلح یمن دست بسته باقی نخواهد ماند و فرودگاه ها، بندر‌ها و شرکت‌های نفتی وابسته به کشور‌های تجاوزگر در تیررس نیرو‌های مسلح قرار خواهد داد.

شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد در صورتی که حملات و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، فعالیت شرکت‌های نفتی حاضر در کشور‌های تجاوزگر با تهدید مواجه خواهد شد. این شورا همچنین به شرکت‌های دریانوردی اعلام کرد برای اینکه در معرض خطر نباشند، به سمت شرکت‌های نفتی در کشور‌های تجاوزگر نروند.

شورای عالی سیاسی به ملت یمن اطمینان داد که نیرو‌های مسلح و امنیتی یمن می‌توانند در برابر کشور‌های تجاوزگر، از یمن دفاع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید