اقتصاددان رای اعتماد نیاورد

بر اساس رای گیری انجام شده، زاهدی وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف، ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ آرای اخذ شده نتوانست رای اعتماد نمایندگان را بدست آورد

اردیبهشت آنلاین: نمایندگان به رغم موافقت کمیسیون های تخصصی بهداشت و درمان، اموزش و تحقیقات و اجتماعی مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به زاهدی وفا و تایید صلاحیت‌های علمی، برنامه ها و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی به وی رای اعتماد ندادند.

زاهدی وفا: در حوزه اشتغال مشکلات بسیاری داریم/ هیچ یک از اعضای خانواده‌ام تابعیت خارجی ندارند

به گزارش ایرنا ، در گام پایانی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جایگاه سخنرانی حاضر شد و با بیان اینکه در حوزه اشتغال مشکلات بسیاری داریم، گفت: در این وزارتخانه با همکاری مجلس شورای اسلامی و با اصلاح رویکردها، قوانین و ظرفیت افزایی برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

محمد هادی زاهدی وفا اظهار داشت: در چهار دهه گذشته نرخ بیکاری ۲ رقمی بوده است، بیکاری که منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و متأسفانه تعداد بیکاران در کسانی که دارای تحصیلات عالی هستند، بیشتر است. جمع کثیری از جوانان ما که در سن ۱۵ تا ۲۴ساله هستند نه کار، نه تحصیل، نه حرفه و نه خانواده تشکیل می‌دهند و به معنایی هیچ‌کاره هستند.

زاهدی وفا نتوانست نمایندگان را همراه کند

پس از اظهارات موافقان و مخالفان و دفاع زاهدی وفا، مجلس وارد رای گیری شد اما وزیر پیشنهادی تعاون،کار، رفاه اجتماعی نتوانست رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را برای تکیه بر کرسی وزارتخانه کسب کند.

بر اساس رای گیری انجام شده، زاهدی وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف، ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ آرای اخذ شده نتوانست رای اعتماد نمایندگان را بدست آورد.

پس از قرائت آرا از سوی محمدباقر قالیباف رییس مجلس، وی از رییس جمهور خواست تا برای این وزارتخانه تا معرفی وزیر پیشنهادی جدید به مجلس، سرپرست معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید