جاده چالوس

محدودیت تردد در جاده چالوس

پلیس راه کشور از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد

اردیبهشت آنلاین ـ رئیس پلیس راه کشور از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد و گفت: این محدودیت تردد از امروز تا یکم فروردین ادامه دارد و همچنین محدودیت تردد در روز‌های چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین خواهیم داشت.

سردار حسن مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ساعت ۹ صبح امروز محور چالوس در مسیر جنوب به شمال از مرزن آباد به سمت تهران مسدود شد و از ساعت ۱۱ صبح امروز مسیر از انتهای دهانه شمالی تونل البرز و پل زنگوله به سمت مرزن آباد یکطرفه شد.
­
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برای روز‌های بازگشت مسافران از شمال محدودیت‌هایی را از جنوب به شمال اعمال می‌کنیم، افزود: برای روز‌های چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین، محدودیت تردد از ساعت ۸ صبح در آزادراه تهران شمال آغاز می‌شود و از ساعت ۱۱ همان روز‌ها تردد از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه کشور گفت: با بازگشایی قطعه دو آزادراه تهران شمال، محدودیت‌هایی که از کرج اعمال می‌شد، برداشته شده است، مردم منطقه می‌توانند تا ساعت ۷ صبح تا پل زنگوله تردد داشته باشند.
­
سردار مومنی افزود: اگر حجم ترافیک در محور هراز زیاد شود، از سه راهی لاسم تا پاسگاه لاریجان حدود چند ساعت محدودیت تردد ایجاد خواهیم کرد.
­
این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی برای فردا و پس فردا در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده، قطعا در این دو روز اختلالات جاده‌ای و انسداد خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه کشور افزود: در برخی استان‌ها هم از فردا تا یکم فروردین هشدار نارنجی صادر شده است که از هموطنان می‌خواهیم به این استان‌ها سفر نکنند و اگر ترددی انجام شد حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید