ترافیک شبانه

ترافیک فوق سنگین در جاده چالوس

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد

تصویر روز ـ رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد و گفت که تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا، وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ماسال تا مرزن آباد را سنگین اعلام کرد.
وی اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا پل زنگوله، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.
وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده بایجان و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های سه راهی چلاو، بایجان و گزنک، ترافیک خودرو سنگین است.
وی گفت: در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده های دماوند، ورسک و پل سفید نیز ترافیک خودرو سنگین است.
رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید