ابطال معاینه فنی ۱۵۰۰ خودرو در پایتخت

معاینه فنی ۱۵۰۰ خودرویی که دارای معاینه فنی بوده، ولی شرایط خود را از دست داده، ابطال شد

اردیبهشت آنلاین ـ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هفته جاری معاینه فنی ۱۵۰۰ خودرویی که دارای معاینه فنی بوده، ولی شرایط خود را از دست داده، ابطال شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ مومنی با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ در بحث کاهش آلودگی هوا از ابتدای سال برنامه و تمهیدات ویژه‌ای داشته است افزود: همچنین از ابتدای سال بیش از ۲۴ هزار دستگاه خودروی دودزا نیز اعمال قانون شده اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از اواسط مهر ماه هم طرح ابطال معاینه فنی خودرو‌های دودزا شروع شد که بالغ بر ۶ هزار دستگاه خودرویی که دارای معاینه فنی بودند، ولی به مرور زمان شرایط معاینه فنی خود را از دست داده بودند معاینه فنی آن‌ها باطل شد و مجددا روانه تعمیرگاه‌ها شدند تا پس از تعمیر خودرو و رفع آلودگی به ستاد‌های معاینه فنی مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

سرهنگ مومنی افزود: در هفته گذشته با توجه به مصوبات کمیته آلودگی هوای تهران، پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با خودرو‌های دود زا و فاقد معاینه فنی را به صورت ویژه پیگری کرده و این هفته توسط دوربین‌های ثبت تخلف حدود ۱۳ هزار دستگاه وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید