افزایش ناوگان موتوری پلیس مازندران

۹ خودرو و ۲۴ موتورسیکلت به ناوگان موتوری انتظامی مازندران اضافه شد

اردیبهشت آنلاین ـ فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: ۹ خودرو و ۲۴ موتورسیکلت به ناوگان موتوری انتظامی مازندران اضافه شد .

به گزارش صداوسیمای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران در آیین الحاق ناوگان خودرویی و موتوری پلیس در ستاد فرماندهی انتظامی استان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معاونت‌های طرح و برنامه و آماد و پشتیبانی استان در راستای پیگیری و جذب اعتبارات مورد نیاز برای تهیه وسایل نقلیه مورد نیاز ناوگان خودرویی و موتوری استان، از الحاق ۳۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت جدید به این ناوگان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: در این طرح برای نوسازی خودروی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها ۹ خودرو تویوتا به انتظامی شهرستان‌ها اختصاص یافته و ۱۴ دستگاه موتور سیکلت چهار چرخ ویژه ماموریت سواحل دریا به شهرستان‌های ساحلی اختصاص یافت.

او، از اختصاص این خودرو‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ به همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز برای تقویت ناوگان موتوری شهرستان‌های ساحلی به این شهرستان‌ها اختصاص داده شد.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه برای تامین این تعداد خودرو و موتورسیکلت اعتبار زیادی صرف شده بر رعایت و نگهداشت این وسایل تاکید کرد و افزود: بی شک نگهداری و مراقبت از این وسایل نقش مهمی در افزایش میزان طول عمر وسیله نقلیه و کارایی آن در انجام ماموریت‌های انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی مازندران از تحویل خودرو‌های فرسوده در این طرح خبر داد و گفت: در حوزه تامین سوخت وسایل نقلیه نیز هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد و اقدامات لازم برای تامین سوخت خودرو‌ها اجرایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید