حسن پور

بازاریان و فعالان اقتصادی پشتیبان نظام هستند

بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط از کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

اردیبهشت آنلاین: مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: بازار در فعالیت‌های اقتصادی پشت نظام مقدس اسلامی است و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط از کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب در چهارمین نشست سراسری هم اندیشی مسئولان و دبیران دفاتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی اتاق های بازرگانی سراسر کشور در محل اتاق بازرگانی مشهد افزود: بسیج هرکجا باشد محور است و خدمت گزاری می‌کند. بسیج از ابتدای انقلاب با مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است افزود: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط در کنار نظام هستند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری اشاره کرده اند که بسیج پاره تن مردم است و باید به مردم کمک کند. باید توفیق داشته باشیم و به این امر مهم برسیم.

به گفته وی در این خصوص پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در این یکسال دفاتر دیگر خود را فعال کردیم و هدف خود را دنبال می‌کنیم. وی معتقد است: بسیاری از مشکلات ما به دلیلی قوانین و مقرراتی است که در جا‌های دیگر اعمال می‌شود.

دکتر حسن پور افزود: قرار است بسته‌ای را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم و به صورت بسته دائمی احکام در زمینه اقتصادی از آن استفاده کنند. بسیج اتاق با حمایت اتاق بایستی چنین بسته حمایتی احکام را تنظیم و تقدیم کند. در احکام اقتصادی مجلس اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید از این طریق انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید