قابلیت جدید واتس‌اپ

واتس‌اپ مدام در حال افزودن قابلیت‌های جدید به این پیام‌رسان است و جدیدترین قابلیت، مطلع شدن از امکانات جدید واتس‌اپ را راحت‌تر خواهد کرد

اردیبهشت آنلاین: قابلیت جدیدی در واتس‌اپ در دست طراحی است که یک حساب رسمی واتس‌اپ را درون اپلیکیشن به کاربر معرفی می‌کند و هنگامی که قابلیت‌های جدیدی عرضه شود، از این حساب به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، واتس‌اپ مدام در حال افزودن قابلیت‌های جدید به این پیام‌رسان است و جدیدترین قابلیت، مطلع شدن از امکانات جدید واتس‌اپ را راحت‌تر خواهد کرد.

طبق گزارش وب سایت WABetaInfo، قابلیت جدید در مراحل اولیه طراحی است؛ بنابراین شاید به این زودی به گوشی کاربران راه پیدا نکند. این وب سایت اسکرین‌شاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد این پیام‌ها از یک چت بات احراز هویت شده، ارسال می‌شود. هنگامی که این چت را باز می‌کنید، اعلانی ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید این چت اطلاعاتی درباره قابلیت‌های جدید و توصیه‌ها و ترفندها و اطلاعاتی درباره حریم خصوصی و ایمنی، ارائه خواهد کرد.

برخلاف حساب تجاری در واتس‌اپ، کاربران نمی‌توانند به هیچ کدام از این پیام‌ها پاسخ دهند و تنها می‌توانند پیام‌های این حساب را بخوانند؛ بنابراین بیشتر یک سیستم اعلان از طریق واتس‌اپ برای اطلاع رسانی درباره قابلیت‌های جدید و هر گونه به‌روزرسانی سیستم است. همه این پیام‌ها رمزنگاری نقطه به نقطه هستند اما این مسئله بعید است مهم باشد زیرا این پیام‌ها را بسیاری از کاربران دریافت خواهد کرد. اگر به پشتیبانی واتس‌اپ نیاز داشته باشید، باید از راه دیگری با این شرکت تماس بگیرید.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، هنگامی که این قابلیت عرضه شود، کاربران پیام‌های شرکت واتس‌اپ را مستقیما دریافت خواهند کرد و اگر تمایلی به دریافت این پیام‌ها نداشته باشند می‌توانند آن را مسدود کنند. این چت بات، مشابه قابلیتی است که در تلگرام و سیگنال وجود دارد و در واقع این پیام رسان‌ها از این کانال رسمی برای اطلاع رسانی درباره انتشار قابلیت‌های جدید خود استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید