جلیل مالکی
جلیل مالکی خبر داد:

برگزاری دوره‌های تخصصی وکالت

اردیبهشت آنلاین: آیین رونمایی از مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی وکالت، با حضور رئیس کانون وکلای مرکز برگزار شد.

به گزارش صداوسیما، رئیس کانون وکلای مرکز در مراسم رونمایی از مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی وکالت گفت: با راه اندازی این دوره‌های تخصصی، وکلا در یک یا دو رشته متخصص می‌شوند و مردم با اطمینان می‌توانند پرونده حقوقی یا کیفری خود را به وکلای خبره بسپارند.

جلیل مالکی با بیان این که از ابتدای تشکیل هیئت مدیره دوره ۳۱ کانون وکلای دادگستری مرکز، راه اندازی دوره‌های تخصصی و تاسیس مرکز نوآوری‌های تخصصی وکالت با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت، افزود: در پی این تلاش‌ها، پس از یک سال مجوز‌های لازم از وزارت علوم اخذ و ۱۰ کمیته تخصصی در حوزه‌های مختلف حقوقی تشکیل شد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، وی با اشاره به این که اساتید حقوق کشور سرفصل‌های این دوره‌ها را طراحی کرده‌ و در آن تدريس می‌کنند، گفت: دانش پژوهان و مهارت آموزان این مرکز شامل وکلا و کارآموزان وکالت، می‌توانند با گذراندن این دوره‌ها و قبولی در آزمون پایان دوره، در یک یا دو رشته از در رشته‌های ۱۰ گانه، گواهی وکالت تخصصی کسب کنند. آقای مالکی همچنین تاکید کرد: دوره‌های غیراستاندارد موسوم به تخصصی، که پیش از این در گوشه و کنار برگزار می‌شده، فاقد اعتبار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید