فردیس کمترین سرانه فضای آموزشی را دارد

فردیس آخرین سرانه فضای آموزشی را در کشور دارد که این رقم پایین تر از سرانه آموزشی در استان سیستان و بلوچستان است

اردیبهشت آنلاین: مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس گفت: فردیس آخرین سرانه فضای آموزشی را در کشور دارد که این رقم پایین تر از سرانه آموزشی در استان سیستان و بلوچستان است.

«ابوالحسن معظمی گودرزی »افزود: سرانه فضای آموزشی استاندارد برای هر دانش آموز هشت مترمربع، کشور پنج متر مربع ،استان البرز سه مترمربع و شهرستان فردیس ۱.۸ مترمربع است .

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس نیاز به کمک و یاری همه اولیاء دانش آموزان دارد، اظهار داشت: در برخی مناطق این شهرستان تراکم دانش آموزی در کلاس ها ۴۳ نفر است از خیرین خواست برای احداث مدرسه به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی به نقش معلم به عنوان تربیت کنندگان آینده ساز مملکت اسلامی پرداخت و افزود: همه خانواده ها در ارتباط با معلم و مدرسه نقش مهمی دارند اگر جامعه ای سالم می خواهیم باید به آموزش و پرورش و معلم توجه شود.

معظمی گودرزی بیان داشت: استان البرز با حدود ۲۵ هزار معلم و ۴۰۰ هزار دانش آموز که تعداد دانش آموزان از تعدادی جمعیت بعضی از استان های کشور بیشتر است و شهرستان فردیس حدود ۱۰۸ هزار دانش آموز و چهار هزار و ۵۰۰ معلم دارد که از بین ۲۵ هزار معلم استان دو معلم از فردیس نمونه کشوری شدند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس گفت: انجمن اولیا و مربیان نقش مهم و اساسی برای آموزش و پرورش دارد بنابراین نگاه آموزش و پرورش به انجمن اولیاء مربیان فکری است اگر خانواده ساخته شود قطعا مدرسه هم ساخته می شود ارتباط خانواده و مدرسه باید تقویت شود.

معظمی گودرزی افزود: محور آموزش و پرورش تربیت انسان است اگر دانش اموز تربیت شد همه جامعه تربیت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید