دارایی نژاد
هشدار رئیس اتحادیه بارفروشان:

مصرف پرتقال رنگ آوری شده خطر ناک است

رئیس اتحادیه بارفروشان: مردم برای حفظ سلامتی خود از خرید پرتقال های رنگ آوری شده جدا خوددرای کنند

اردیبهشت آنلاین ـ رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: از دستگاهها و سازمان های متولی تقاضا داریم برای حفظ سلامت مردم از توزیع پرتقال های رنگ آوری شده تا ۲۰ آبان ماه جلوگیری کنند.

مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تصویر روز اعلام کرد: متاسفانه عده ای سود جو اقدام به برداشت زودهنگام این محصول و رنگ‌آوری آن کرده‌اند که این اقدام برای سلامت مردم و مصرف کنندگان بسیار مضر است.

وی با تشکر از استاندار مازندران در خصوص حمایت ها و اقدامات انجام شده در برخورد با این سودجویان اظهارداشت: پس از مصاحبه اخیر و مذاکرات صورت گرفته ، خوشبختانه حدود ۹۵ درصد از کشاورزان و فعالان این حوزه همکاری خوبی برای جلوگیری از عرضه پرتقال های رنگ آوری شده به بازار داشتند.

وی افزود: علی رغم هشدارهای داده شده متاسفانه عده ای سود جو همچنان اقدام به رنگ آوری و توزیع پرتقال می کنند. این افراد برای اینکه میوه را به عنوان نوبرانه گران‌تر بفروشند اقدام به چنین کارهایی می‌کنند. لذا انتظار داریم دستگاه های ذی ربط قاطعانه با این سوجویان برخورد کنند.

به گزارش تصویر روز مصطفی دارایی نژاد می گوید: رنگ آوری پرتقال برای سلامت مصرف کننده و جامعه به شدت مضر است لذا انتظار داریم دستگاه های متولی از جمله وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت به این مسأله ورود کنند.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در پایان از مردم تقاضا کرد برای حفظ سلامتی خود از خرید پرتقال های رنگ آوری شده جدا خوددرای کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید