تلفن همراه

آمار واردات گوشی های تلفن همراه هوشمند

در ۵ ماهه نخست سال یک میلیارد ۵۳ میلیون و ۲۱۸ هزار دلار وارد کشور شد

اردیبهشت آنلاین ـ گمرک ایران تازه‌ترین آمار واردات گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و گوشی‌های تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از گمرک ایران، در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مجموع ۴ میلیون ۸۲۱ هزار و ۲۴۸ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ۵۳ میلیون و ۲۱۸ هزار دلار وارد کشور شد.

این گزارش در خصوص تعداد و ارزش گوشی های تلفن همراه وارد شده به کشور به تفکیک رویه مسافری و تجاری می افزاید: از مجموع واردات گوشی های تلفن همراه، تعداد ۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۸ دستگاه به ارزش ۹۱۲ میلیون ۶۴۸ هزار دلار به روش تجاری و ۲۳۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه به ارزش ۱۴۰ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار به روش مسافری وارد کشور شده است.

بنابر این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در سال گذشته به تعداد ۱۴ میلیون ۳۱۵ هزار و ۳۰۶ و به ارزش۳ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۱۳۹ هزار دلار بوده است.

این گزارش حاکیست از مجموع گوشی های تلفن همراه وارده شده در سال گذشته ۱۳ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۹۸۹ دستگاه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۶۶ هزار دلار به روش تجاری و تعداد ۵۵۰ هزار و ۳۱۷ دستگاه به ارزش ۳۴۶ میلیون و ۷۴ هزار دلار به روش مسافری وارد کشور شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید