هواپیما

گلایه مردم از عرضه کم بلیت اربعین

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب از گلایه مردم از عرضه کم بلیت اربعین خبرداد

اردیبهشت آنلاین ـ معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب از گلایه مردم از عرضه کم بلیت اربعین خبرداد.

عباس فرزادنیا در گفتگو با صداوسیما گفت:برای ۸۵ شرکت متخلف خدمات هوایی، سایت و بخش‌های مختلف زنجیره عرضه بلیت هواپیما پرونده قضایی تشکیل شده که از این تعداد ۷۰ مورد مدیران متخلف و درگاه‌های بانکی را شناسایی کردیم و برای ۴۳ مورد دستور انسداد قضایی صادر شد.گلایه مردم از عرضه کم بلیت اربعین

فرزادنیا با بیان اینکه میزان عرضه، کمتر مورد رضایت مردم بوده و شرکت‌های هواپیمایی قول مساعد دادند از امروز میزان عرضه ارتقا دهند بیان کرد: شرکت ها‌ی هواپیمایی موظف هستندبه غیراز دفاتر فروشی که سازمان هواپیمایی مشخص کرده، اقدام به فروش نکنند.
وی در پاسخ به این سوال که از مشخص شدن شیوه رسوخ بلیت به سایت‌های غیر مجاز تصریح کرد:دسترسی یا از طریق شرکت‌های هواپیمایی یا چارتر کننده‌ها بوده و یا گاهی هم سایت‌های غیر مجاز امکان دسترسی ندارند و صرفا اقدام به نمایش بلیت می‌کنند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب تاکيد کرد: در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شرکت هواپیمایی آتا و کارون بیشترین تاخیر و ماهان و زاگرس کمترین تاخیر را داشتند که علت هم می‌تواند ناشی از نقص فنی و ضعف مدیریت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید