رئیس جمهور اعلام کرد:

باندبازی و فامیل سالاری در ادارات ممنوع

هر گونه رابطه و باندبازی و فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند

اردیبهشت آنلاین ـ رئیس جمهور با بیان اینکه در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه حاکم باشد تاکید کرد: در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تاکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،رئیس جمهور در جمع مردم استان در ورزشگاه تختی شهر یاسوج گفت: بدون تردید این عشق و دلدادگی مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از روحیه سلحشوری مردم این خطه است.

سلحشوری مردم استان را از یاد نمی بریم
دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه سلحشوری مردم این مرز و بوم در پد خندق، جزیره مجنون و دوران دفاع مقدس را از یاد نمی‌بریم، افزود: ایستادگی در مقابل ظالمان، ایثارگری، ولایتمداری و انقلابی بودن از مهمترین خصوصیات بارز مردم کهیگلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه امروز ما آنچه در این استان می‌بینیم نسبت به قبل از انقلاب متفاوت است، عنوان کرد: وضع موجود باید تقویت و به سمت وضعیت مطلوب سوق پیدا کند.

تامین مسکن و رفع مشکل اشتغال مهمترین دغدغه مردم

آقای رئیسی عنوان کرد: این سفر در راستای تکمیل مصوبات سفر اول انجام شد و امروز شاهد افتتاح چندین طرح بزرگ مانند پتروشیمی گچساران، سد چمشیر و احیاء دهها طرح نیمه راکد در این استان بودیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه تامین مسکن مهمترین دغدغه مردم این منطقه و دولت است، گفت: مشکلات اجرای این طرح برطرف شده و در یاسوج هم این موانع برطرف شده است و به زودی این طرح اجرا می شود.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغال از دیگر دغدغه‌های مردم این استان است، افزود: الحمدالله بیکاری در این استان کاهش یافته، ولی همچنان رفع بیکاری از مهمترین برنامه‌های محوری دولت در این استان است.

برای جاده و راه استان اعتبارات خوبی اختصاص یافت

رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر برای جاده‌های استان بودجه و اعتبارات لازم تدارک دیده شد، عنوان کرد: با توسعه‌ی راه‌های ارتباطی شاهد رونق گردشگری و کاهش تصادف های جاده‌ای در این استان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی نخستین شرط عبور از مشکلات است، گفت: مسئولان بدانند امروز در دولت نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم.

لزوم تلاش برای رفع موانع برای اشتغال و رونق کارخانه قند توسط مسئولان

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در زمان تصدی قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم و شاهد ناراحتی کارگران و خانواده‌های آن‌ها بودم عنوان کرد: امروز شاهد رونق و احیاء این کارخانه بودیم و مسئولان موظفند در مدت کوتاهی مشکلات و موانع سد راه اشتغال و رونق این کارخانه را رفع کنند.

 باندبازی و فامیل سالاری در ادارات ممنوع

وی با بیان اینکه در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه حاکم باشد تاکید کرد: در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تاکید می کنم هر گونه رابطه و باندبازی و فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر اعتبارات لازم برای توسعه راه‌های اصلی، عشایری، روستایی و طرح‌های آبرسانی تدارک دیده شد، عنوان کرد: امروز اعلام می‌کنم برخی کار‌هایی انجام شد و برخی دیگر نیز با همت دولت و شما مردم در آینده انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید