موسوی لارگانی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت قطار پیشرفت را در مسیر خطا هدایت می کند

کارخانه چاپ اسکناس به علت بی انضباطی مالی و کسری بودجه با سرعت بالا فعال است و تورم در حال افزایش است

اردیبهشت آنلاین: نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آقای رئیسی شما راه را اشتباه می روید قطار را در مسیر خطا هدایت می کنید برادر عزیز به چه زبانی بگویم تورم با این دستفرمان علاج نخواهد شد گفتار درمانی فایده ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی ( چهارشنبه 3 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: قبول دارم مشکلات در کشور مخصوصا در حوزه اقتصادی کم نیست از همین رو دولت و همکارانم در مجلس و سایر نهادها را مخاطب سخنانم قرار می دهم که ما مسئول هستیم این مردم غیوری که برای حفظ کشور و انقلاب خون ها داده اند روا نیست در وضعیت فعلی زندگی کنند.

موسوی لارگانی اظهار داشت: چند روز پیش مقام معظم رهبری به جد از مسئولان خواستند برای تورم که علاج پذیر هم هست فکر اساسی شود. بنده طی نطق های مختلف خدا را گواه گرفته و باز هم گواه می گیریم که هدفی جز موفقیت دولت آقای رئیسی و پیشرفت کشور نداشته و ندارم اما آقای رئیسی شما راه را اشتباه می روید قطار را در مسیر خطا هدایت می کنید. برادر عزیز به زبانی بگویم تورم با این دستفرمان علاج نخواهد شد گفتار درمانی فایده ای ندارد.

کارخانه چاپ اسکناس با سرعت بالا فعال است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: جناب رئیس جمهور کنار گذاشتن نیروهای متخصص و کار بلد، عدم پایبندی به قوانین و متاسفانه رفیق بازی و قبیله گرایی در برخی وزارتخانه ها و نهادهای اقتصادی باعث شده تا اولین شرط لازم یعنی داشتن کابینه ای قدرتمند، متخصص و کاربلد برای عبور از شرایط فعلی اقتصادی فراهم نباشد. با وجود آمارهایی که ظاهرا برای رضایت خاطر شما یا موفق جلوه دادن کارنامه شان منتشر می شود کارخانه چاپ اسکناس به علت بی انضباطی مالی و کسری بودجه با سرعت بالا فعال است و تورم در حال افزایش است.

این نماینده مجلس مطرح کرد: آقای رئیس جمهور راه و چاه کاملا مشخص است بر صورت سازندگان آمار های دروغین خاک بپاشید و فراخوان عمومی دهید در خصوص تورم شدید پنهان در تبصره مختلف بودجه سال آینده هشدار می دهم. هشدار می دهم دشمنان فاز دوم آشوب ها را در زمین اقتصاد کلید زده اند ایجاد مزاحمت های شدید بر سر راه تجارت خارجی کشور تلاش برای محدودسازی فروش نفت ایران، سفرهای فشرده مقامات آمریکا به کشورهای منطقه و تشویق کشورها به قطع مالی با ایران، تشدید فشارها بر شرکای اصلی مالی ایران از جمله چین و ونزوئلا، نشان می دهد آمریکا از آشوب در قالب زن، زندگی و آزادی نتیجه نگرفته است و وارد فاز اقتصادی و امنیتی شده است.

وی بیان کرد: در فاز امنیتی نشست های علنی و غیر علنی با عناصر شناخته شده از تجزیه طلبان تا منافقین جدید و قدیم و دعوت از آنها در محافل سیاسی و مجالس شان و برخی کشورهای اروپایی تماما نشانه هایی از نقشه های جدید با پیچیدگی های بیشتر نسبت به قبل است و حتی از زدن اتهام ساختگی به ایران در قضیه جنگ اوکراین کوتاه نیامده اند لذا وظیفه مسئولان است اجازه ندهند با تورم فزاینده و تشدید مشکلات اقتصادی خدای ناکرده زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم شود. صبر اقتصادی مردم تمام شده است چرا که سفره معیشتی مردم در تنگنا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید