تولید

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تسریع شود

استاندار بوشهر نظارت و پایش فضای کسب و کار را ضروری دانست و یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسئول نظارت بر فضای کسب و کار و مدیریت این عرصه است

اردیبهشت آنلاین: استاندار بوشهر گفت: صدور مجوز‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف و پرداخت تسهیلات برای توسعه مشاغل و طرح‌های اشتغال‌زایی تسریع شود.

به گزارش صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه پایش کسب و کار در استان بوشهر با بیان اینکه توجه به اشتغال و فراهم شدن طرح‌های کسب و کار در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، گفت: اتاق بازرگانی، تعاون و اتاق اصناف در عرصه کسب و کار نقش مهم و تعیین کننده دارند.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی، افزود: استان بوشهر از قابلیت‌های بسیاری در عرصه ایجاد اشتغال و توسعه فضای کسب و کار برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده شود.

استاندار بوشهر نظارت و پایش فضای کسب و کار را ضروری دانست و یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسئول نظارت بر فضای کسب و کار و مدیریت این عرصه است.

وی با تاکید بر اینکه سهم هر دستگاه اجرایی در پایش فضای کسب و کار باید شناسایی و ابلاغ شود، عنوان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی در توسعه پایدار استان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که باید هر دستگاه نقش خود را در عرصه اشتغال و سرمایه‌گذاری محقق کند.

محمدی‌زاده با تاکید بر توجه به صدور مجوز‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای توسعه مشاغل و طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف تسریع شود.

استاندار بوشهر همکاری بیشتر بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات برای تحقق تعهد اشتغال استان را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: نظارت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بر تسهیلات پرداختی و اشتغال‌های ایجاد شده باید در اولویت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید