فرودگاه

بدهکارترین ایرلاین های داخلی

مجموع بدهی های شرکت فرودگاه‌ها حدود ۲هزار ميليارد تومان است که دو ایرلاین ماهان و ایران ایر جزو بدهکارترین ایرلاین ها هستند

اردیبهشت آنلاین: سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: مجموع بدهی شرکت فرودگاه ها ۲ هزار میلیارد تومان هستند که ایرلاین ماهان و ایران ایر جز بدهکارترین هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سعید چلندری گفت: مجموع بدهی های شرکت فرودگاه‌ها حدود ۲هزار ميليارد تومان است که دو ایرلاین ماهان و ایران ایر جزو بدهکارترین ایرلاین ها هستند،با شرکت هواپیمایی ماهان در حال رایزنی برای پرداخت مطالبات خود هستیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در‌خصوص تعداد پرواز های فرودگاه گفت: با توجه‌ به آنکه در فصل کاهش مسافر هستیم، روزانه‌ حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ پرواز داریم و در کم ترین زمان پروازی هستیم. اما آمار ۷ ماهه حاکی از آن است که نسبت به سال گدشته ۵۸ درصد افزایش پرواز و از لحاظ تعداد مسافر هم رشد ۸۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم .

او می گوید: امسال پیش بینی می شود تعداد مسافرای این فرودگاه به ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون برسد و در بخش باری هم شاهد رشد ۲۸ درصدی باشیم.

چلندری گفت: استانبول، نجف و استانبول یک میلیون ۳۳۶ هزار نفر، همچنین نجف ودبی بیشترین شهرهای جابه جایی از نظر مقصدی و استانبول با یک میلیون و ۳۳۶ هزار مسافر رتبه نخست را دارد.

او گفت: فرودگاه امام خمینی به ۵۰ مقصد و ۲۸ کشور پرواز دارد که در مقایسه با سایر مناطق آزاد دارای بیشترین فرودگاه مسافری خارج کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید