نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت ابوظبی افتتاح شد

ADIPEC از زمان آغاز به کار خود در 38 سال پیش به عنوان یک پلتفرم بین المللی جمع آوری بنیادها، شرکت ها و شخصیت های فعال در بخش انرژی بوده است

اردیبهشت آنلاین: شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر دیوان ریاست جمهوری، سی و هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت ابوظبی (ADIPEC) 2022 را که تحت حمایت رئیس کشور شیخ محمد بن زاید آل نهیان برگزار شد ، افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری وام ، در این مراسم شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، عضو شورای اجرایی ابوظبی، رئیس دفتر اجرایی ابوظبی و رئیس کمیته اجرایی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) حضور داشتند. .

در این مراسم شیخ منصور گفت: ADIPEC از زمان آغاز به کار خود در 38 سال پیش به عنوان یک پلتفرم بین المللی جمع آوری بنیادها، شرکت ها و شخصیت های فعال در بخش انرژی بوده است، بنابراین، این رویداد جایگاه برجسته خود را به عنوان یک رویداد تخصصی در این بخش حیاتی تقویت کرده است. و جایگاه پیشگام کشور را در بخش انرژی جهانی ارتقاء بخشید.

امارات متحده عربی با توجه به دیدگاه رهبری خود، در ایجاد یک سیستم متنوع و متعادل از منابع انرژی فعال بوده است. وی افزود: این کشور جزو اولین کشورهایی بود که با توسعه پروژه‌های پیشگام در انرژی‌های تجدیدپذیر، علاوه بر اجرای آخرین فناوری‌ها برای افزایش تولید هیدروکربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، ترکیب انرژی خود را متنوع کرد.

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت ابوظبی تاثیرگذارترین رویداد در بخش نفت جهانی است و سکویی است که وزیران انرژی، رهبران و متخصصان را برای بحث و بررسی و شناسایی فرصت‌های جدید در این زمینه گرد هم می‌آورد. نسخه امسال این رویداد با حضور بیش از 2000 شرکت نمایش دهنده، با 28 پاویون برای کشورهای شرکت کننده برگزار می شود. این رویداد تا 3 نوامبر 2022 ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید