ورود ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

بخشی از اتوبوس‌ها توسط ایران خودرو دیزل و بخش دیگر توسط عقاب افشان تولیده شده و حالا از روز شنبه قرار است وارد خط شوند

اردیبهشت آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: تمام ۲۰۰ اتوبوس که در روز شنبه رونمایی می‌شود تولید داخل بوده، بخشی از اتوبوس‌ها توسط ایران خودرو دیزل و بخش دیگر توسط عقاب افشان تولیده شده است.

عبدالمطهر محمدخانی درباره جزئیات هشتمین شنبه امید و افتخار، اظهار کرد: در هشتمین شنبه امید و افتخار درواقع یکی از مهمترین موضوعات مهم شهری پیگیری و به نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی شهر تهران دارای نواقص بسیاری بوده است، ادامه داد: شهردار تهران از همان ابتدا برنامه‌های خود را برای توسعه این حوزه اعلام کرده بود و حالا قرار است در روز شنبه ۲۳ مهرماه از ۲۰۰ اتوبوس، ۶۳ مینی‌بوس و ۳۰۰ تاکسی رونمایی شود.
محمدخانی با اشاره به ارزش مالی این ناوگان، بیان کرد: هزینه ۲۰۰ اتوبوس و ۶۳ مینی‌بوس حدود هزار میلیارد تومان برآورد شده و برای هر مینی‌بوس، ۱.۵ میلیارد تومان و برای هر اتوبوس ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمام ۲۰۰ اتوبوس تولید داخل بوده است، گفت: بخشی از اتوبوس‌ها توسط ایران خودرو دیزل و بخش دیگر توسط عقاب افشان تولیده شده و حالا از روز شنبه قرار است وارد خط شوند.
وی با اشاره به اینکه در روز شنبه ۲ هزار تاکسی تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: فرایند اجرایی این تاکسی‌ها از سال گذشته انجام شده بود اما تحویل آن به سال جاری رسید چراکه برای این تاکسی‌ها از طرف سازمان ملی استاندارد مشکلاتی ایجاد شده بود که طی هماهنگی با این سازمان مشکلات ایجاد شده حل شد.
به گزارش ایرنا ، وی با بیان اینکه تهران دارای ۸۰ هزار تاکسی است که نیمی از آن فرسوده و نیاز به نوسازی دارد، خاطرنشان کرد: به محض اعلام خودروی جدید توسط شرکت خودروساز، پیگیر این موضوع هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم سایر تاکسی‌های فرسوده را نوسازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید