زارع پور

شرط وزیر ارتباطات برای ادامه فعالیت اینستاگرام

به کسب و کار‌ها توصیه می‌کنیم تا در پلتفرم‌های متخلف فعالیت نکنند و از ظرفیت‌های داخلی بهره بگیرند.

اردیبهشت آنلاین: وزیر ارتباطات ضمن حمایت از کسب و کارهای فعال در پلتفرم‎های داخلی، اعلام کرد که اینستاگرام درصورت رعایت قوانین و عدم ترویج خشونت، مشکلی برای فعالیت در ایران ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، عیسی زارع‌پور در آئین افتتاح مرکز کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش از دور در مرکز فضایی ماهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ای برای کسب و کار‌هایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند، مد نظر داریم تا بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه با همکاری وزارت اقتصاد بسته‌ای حمایتی در نظر گرفته شده است که مواردی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی شامل می‌شود. وزیر ارتباطات و فناوری با اشاره به اخبار پیرامون فیلتر اینستاگرام بیان کرد: برنامه‌ای در این خصوص نداریم و در صورتی که به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و ممانعت از خشونت پایبند باشد، مشکلی برای فعالیت در ایران ندارد.

وی تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای فیلتر پلتفرم‌ها نداریم، اما زمانی که قواعد تعریف‌شده را رعایت نمی‌کنند مجبور به تغییر سیاست‌ها می‌شویم.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: تاکنون میزان خسارت به اپراتور‌های همراه و ثابت به صورت دقیق مشخص نشده است، اما در هر صورت از این اپراتور‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: به کسب و کار‌ها توصیه می‌کنیم تا در پلتفرم‌های متخلف فعالیت نکنند و از ظرفیت‌های داخلی بهره بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید