حسن پور

ماموریت بسیج برای رفع موانع تولید و صادرات

اردیبهشت آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: یکی از وظایف ما، حفاظت از بخش ‌خصوصی و بزرگان این حوزه از آسیب است.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، دکتر غلامرضا حسن پور در مراسم معارفه دبیر و مسئول بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی تهران با بیان این مطلب به ماموریت بسیج در اتاق‌ها اشاره کرد و افزود: مجموعه بسیج، وظایف مختلفی بر عهده دارد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر بسیج وارد اقتصاد شود، اقتصاد مردم‌‌سالار خواهد شد.

به گفته وی ماموریت بسیج در اتاق تهران نیز رفع موانع اقتصادی بوده و در عین حال صادرات‌ محوری را در دستورکار قرار داده است.

دکتر حسن پور در ادامه با اشاره به اقداماتی که با کمک بسیج تجار در بازارهایی نظیر سوریه، عراق و روسیه انجام گرفته است، گفت: یکی از وظایف ما، حفاظت از بخش ‌خصوصی و بزرگان این حوزه از آسیب است. همچنین اتصال بنگاه‌های کوچک به بزرگ و متعاقب آن کمک به بنگاه‌های کوچک برای بزرگ شدن از جمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج تجار بدون دخالت در امور تجاری دنبال میشود.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر عیدیان به عنوان دبیر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران معرفی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید