حسن پور

بسیج اصناف بدنبال هم افزایی است نه موازی کاری

دکتر حسن پور با اشاره به وضعیت حاکم بر صنف و صنعت نساجی اعلام کرد: ما بدنبال موازی کاری نیستیم بلکه هدف اصلی ما ایجاد هم افزائی است.

اردیبهشت آنلاین: کارگروه مشترک نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف و وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست مشترک دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی با اشاره به وضعیت حاکم بر صنف و صنعت نساجی اعلام کرد: ما بدنبال موازی کاری نیستیم بلکه هدف اصلی ما ایجاد هم افزائی است.

وی با اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها گفت: کار بسیج هم‌ افزایی بین مجموعه هایی است که ممکن است بدلیل تضاد منافع زیر یک پرچم جمع نشوند.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس و تعدادی از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران، اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و تنی چند از تولید کنندگان این صنعت برگزار شد، پیرامون مسائل پیش آمده در سال اخیر از جمله عرضه محصولات نساجی در بورس، 9 درصد ارزش افزوده واردات پنبه، بلاتکلیفی تعرفه های گمرکی و چگونگی تامین نخ مورد نیاز واحد های تولیدی بحث و تبادل نظر انجام شد.

در این نشست مشترک که خانم محرابی مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت ، دکتر شجاعی رئیس کارگروه نساجی بسیج اصناف و موسوی دبیر کارگروه نیز حضور داشتند ، مقرر شد دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت با هم افزایی کارگروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف برای حل مسائل پیش روی این صنعت به فوریت اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید