استقبال فعالان اقتصادی از سفرهای استانی سردار حسن پور

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با مسئولان سیاسی و اقتصادی استان مرکزی دیدار و گفت و گو کرد

اردیبهشت آنلاین ـ رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با مسئولان سیاسی و اقتصادی استان مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تصویر روز دکتر غلامرضا حسن پور در ادامه سفر های استانی خود با سفر به استان مرکزی با فرمانده سپاه روح الله ، روسای اتاق های بازرگانی و اصناف ، مسئول بسیج اصناف و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی این استان دیدار و در خصوص مسایل مختلف با آنان به گفت و گو پرداخت.

 گرامی داشت روز ملی اصناف

دکتر حسن پور در ادامه با حضور در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف که در اتاق اصناف اراک و با حضور رؤسای اتاقهای اصناف استان، رؤسای اتحادیه های صنفی اراک و مسؤلین بسیج اصناف سراسر استان برگزار شد ، شرکت کرد. در این همایش دکتر فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و استاندار استان مرکزی نیز حضور داشتند.

دیدار با فعالان اقتصادی استان مرکزی

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه سفر به استان مرکزی در گردهمایی فعالان اقتصادی این استان حضور یافت. در این دیدار دکتر حسن پور و فعالان اقتصادی استان مرکزی به تشریح دیدگاه های خود در خصوص مسایل مختلف پرداختند.

بازدید از بازار و واحد های تولیدی

دکتر حسن پور در ادامه برنامه سفر خود از استان مرکزی از بازار ، بیمارستان و برخی واحد های تولیدی این استان بازدید کرد. وی ضمن بازدید ، با جمعی از فعالان و کارکنان این مراکز دیدار و گفت و گو کرد.

استقبال فعالان اقتصادی از سفرهای استانی

شایان ذکر است انجام سفر های استانی و دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی ، با استقبال مقامات استانی و روسای اتاق های بازرگانی و اصناف روبرو شده است. از این رو یکی از اولویت های اصلی سردار دکتر حسن پور برنامه ریزی و دیدار مستمر با فعالان اقتصادی استانها به ویژه استانهای مرزی برای رفع موانع و مشکلات صادرات از این مناطق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید