درخواست پلیس از مردم :

شکارچی دختربچه ها را شناسایی کنید

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران برای شناسایی و دستگیری زن سارق شروع شد

اردیبهشت آنلاین ـ پلیس آگاهی شرق استان تهران در تعقیب زنی میانسال است که با فریب کودکان، طلاهای آنها را به سرقت می‌برد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرقت‌های این زن که حدود 40 تا 45ساله است از 6ماه پیش شروع شد. او با حضور در بافت‌های قدیمی شهرهای وارمین، قرچک و پاکدشت، دختربچه‌هایی که گوشواره یا گردنبند و النگو داشتند و سرگرم بازی در کوچه بودند را شناسایی می‌کرد و بعد به بهانه اینکه قصد دارد برایشان خوراکی بخرد، از آنها می‌خواست همراهش بروند. زن سارق کودکان را همراه خود به یکی، دو کوچه آنطرف‌تر می‌برد و در محلی خلوت طلاهای آنها را سرقت می‌کرد و کودکان را در حالی که گریه می‌کردند همانجا رها کرده و متواری می‌شد.

با شکایت والدین دختربچه‌هایی که قربانی این زن شده بودند، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران برای شناسایی و دستگیری زن سارق شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن در اکثر سرقت‌هایش برای اینکه شناسایی نشود چهره خود را می‌پوشاند اما در یکی از سرقت‌ها، فراموش کرده بود که چهره‌اش را بپوشاند و دوربین‌های مداربسته تصویر چهره او را ضبط کرده بودند.

با به دست آمدن این سرنخ‌، تحقیقات برای شناسایی وی آغاز شد اما به‌رغم بررسی‌های گسترده، هویت او شناسایی نشد. در شرایطی که تا کنون 8شاکی علیه این زن شکایت کرده‌اند، بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ورامین، مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره او را صادر کرده و از کسانی که وی را می‌شناسند و از مخفیگاهش خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۰۲۱۳۶۲۴۹۵۱۲ در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید