محکومیت جنایات صهیونیست ها در اردوگاه جبالیا

رئیس سازمان بسیج اصناف با صدور بیانیه ای بمباران اردوگاه جبالیا بدست به دست رژیم کودک کش صهیونیستی را محوم کرد

اردیبهشت آنلاین _ رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با صدور بیانیه ای بمباران اردوگاه جبالیا بدست به دست رژیم کودک کش صهیونیستی را محوم کرد.

به گزارش تصویر روز ، متن بیانیه دکتر غلامرضا حسن پور به این شرح است:

بار دیگر جلو چشم جهانیان، شاهد جنایتی بزرگ توسط آمریکای خونخوار به دست رژیم کودک کش صهیونیستی در اردوگاه جبالیا و سایر اردوگاه های غزه بودیم.

بعد از شکست مفتضحانه حمله زمینی، شش تن بمب آمریکایی صدها زن و کودک و غیر نظامی را در اردوگاه حبالیا قتل عام نمود و چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش نمایان کرد.

از طرفی برخی دولتهای بی خاصیت عربی و به اصطلاح اسلامی نظاره گر این فجایع بوده و از اقدام عملی خبری نیست؛ ترکیه وبرخی کشورها به جای قطع صادرات نفت به اسرائیل و تحریم اقتصادی، کارهای نمایشی انجام داده و برخی نیز عملا از اسرائیل حمایت مینمایند که این لکه ننگ تا ابد بر پیشانی آنها خواهد ماند.

بسیجیان و آحاد اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بار دیگر با حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و قدردانی از مبارزان غزه در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، خواهان محاکمه رژیم غاصب وجعلی صهیونیست و همه حامیان این رژیم بویژه آمریکای جنایتکار هستیم و اعلام میداریم تمام کالاهای مرتبط با شرکتهای وابسته به رژیم صهیونیستی را تحریم خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید