طلا فروشی

بذرافشان: فعلا طلا و جواهر نخرید

تغییرات نرخ ارز و اخبار سیاسی خاورمیانه باعث شده بازار جهانی طلا و داخلی نوسان داشته باشد.

اردیبهشت آنلاین _ رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درباره آخرین وضعیت بازار طلا گفت: تغییرات نرخ ارز و اخبار سیاسی خاورمیانه باعث شده بازار جهانی طلا و داخلی نوسان داشته باشد.

نادر بذرافشان با اشاره به ادامه رکود تقاضا در بازار سکه و طلا اظهار داشت: بازار هیچ گونه التهابی ندارد و تشدید تقاضا صورت نگرفته است. این نوسان قیمت نیز ناشی از افزایش ۱۰۰ دلاری انس جهانی، تغییرات نرخ ارز و اخبار مربوط به خاورمیانه بوده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در توصیه‌ای به مردم برای ورود به بازار در شرایط افزایش قیمت‌های ناگهانی گفت: زمانی که انس جهانی ۱۰۰ دلار افزایش قیمت دارد طبیعی است که روی بازار ما نیز اثر بگذارد و این نوسان در بازار طبیعی است. بهتر است مردم در موج افزایش قیمت‌ها وارد بازار نشوند؛ بلکه صبر کنند زمانی که قیمت‌ها به ثبات نسبی رسید و آرامش به بازار بازگشت مبادلات خود را انجام دهند.

تقاضا در بازار وجود ندارد

وی در پیش بینی از روند قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای آینده نیز گفت: در صورتی که بازار جهانی و ارز داخلی نوسان نداشته باشد و بحران موجود در خاورمیانه تشدید نشود احتمالا بین ۱ تا ۵ درصد قیمت‌ها در نوسان خواهد بود که برای بازار طبیعی است با توجه به اینکه تقاضا در بازار وجود ندارد نمی‌توان انتظار نوسان چشمگیری داشت.

حباب سکه روی ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است

بذرافشان همچنین اضافه کرد: حباب سکه روی ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است، قیمت ها به نسبت ثبات خوبی دارد و در این مسیر در حال حرکت است، قیمت طلا و سکه از نقطه اوج کاهش پیدا کرده اما هنوز به قیمت‌های پیش از بحران خاورمیانه نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید