ترامپ

ترامپ ۲۰ دقیقه زندانی شد!

رئیس جمهوری پیشین آمریکا پس از حدود ۲۰ دقیقه زندانی شدن با سپردن وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری فعلا آزاد شد

اردیبهشت آنلاین ـ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا پس از حدود ۲۰ دقیقه زندانی شدن با سپردن وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری فعلا آزاد شد.

به گزارش برترین‌ها  ، ترامپ برای رسیدگی به اتهام تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ خود را به زندان فولتون کانتی شهر آتلانتا در ایالت جورجیا تسلیم کرد.

دونالد ترامپ، نخستین رئیس جمهوری ایالات متحده است که پرونده کیفری علیه او تشکیل شده و مجبور می‌شود خود را به زندان معرفی کند. رئیس جمهوری پیشین پس از حضور در زندان در مقابل دوربین مسئولان زندان فولتون کانتی قرار گرفت و بنا به روال معمول همه محکومان از او عکس گرفته و این تصور هم منتشر شد. ترامپ در این عکس بدون این که لبخندی بر لب داشته باشد با اخم به لنز دوربین عکاس می‌نگرد.


زندانی شماره P01135809 البته تنها حدود ۲۰ دقیقه در زندان باقی ماند و سپس با خروج از فولتون کانتی به باشگاه گلف خود در نیوجرسی بازگشت. او پیش از سوار شدن به هواپیمای شخصی‌اش در فرودگاه هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، با تکرار ادعای پیشین، تاکید کرد که هیچ اشتباهی نکرده و پرونده علیه او با انگیزه‌های سیاسی شکل گرفته است.

ترامپ ۷۷ ساله در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه همچنین گفت: «عمیقا باور دارم که امروز، روزی غم‌انگیز برای ایالات متحده است. چنین چیزی هرگز نباید اتفاق می‌افتاد. ما از هر نظر حق داریم، انتخابات غیرصادقانه را به چالش بکشیم.»

او همچنین بدون این که نامی از کسی ببرد افزود: «آنها در صدد این هستند که در انتخابات ۲۰۲۴ مداخله کنند. چنین چیزی هرگز تاکنون رخ نداده است. این شیوه بخشی از کارزار انتخاباتی آنها است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید