یزدی خواه
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

عملکرد وزارت میراث‌ فرهنگی تاکنون مطلوب نبوده است

کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون روند فعالیت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را رصد می‌کند

اردیبهشت آنلاین _ عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون روند فعالیت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را رصد می‌کند افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته عملکرد این وزارتخانه تاکنون مطلوب نبوده اما تا حدودی قابل قبول است.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌و‌گو با خانه ملت، در مورد انتقاداتی پیرامون عملکرد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نحوه ورود کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی این ضعف وزراتخانه مذکور، گفت: فعلا در کمیسیون برنامه‌ای در این خصوص در قالب سوال یا ارائه طرح و … در دستورکار نداریم اما به طور کلی از بُعد نظارتی روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی علی‌الخصوص وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را رصد می‌کنیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در شرایط کنونی موضوع ویژه‌ای هم وجود ندارد که برای بررسی آن روند بررسی عملکرد این وزارتخانه را شتاب دهیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی عملکرد وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته عملکرد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکنون مطلوب نبوده است اما تا حدودی قابل قبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید