سلطانی زاده
دکتر سلطانی زاده: در صورت اعتماد بانک مرکزی

کانون صرافان آماده ارایه جدیدترین خدمات ارزی است

در صورتی که بانک مرکزی به بخش خصوصی اعتماد کند ، کانون صرافان آمادگی ارایه جدیدترین خدمات ارزی را دارد

اردیبهشت آنلاین (حمید طلیمی) مراسم رونمایی از سایت و اپلیکیشن جدید کانون صرافان امروز سوم تیر ماه با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در تهران برگزار شد.

بانک مرکزی به بخش خصوصی اعتماد کند

در این مراسم دکتر کامران سلطانی زاده دبیر کل کانون صرافان ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این همایش یک روزه اعلام کرد: در صورتی که بانک مرکزی به بخش خصوصی اعتماد کند ، کانون صرافان آمادگی لازم برای ارایه جدیدترین خدمات ارزی بر اساس استاندارد های بین المللی و مطابق با قوانین و مقررات جاری کشور را دارد.

وی اظهارداشت: هدف از برگزاری این همایش یک روزه معرفی جدیدترین محصولات تولیدی و همچنین بررسی نظرات و دید گاه های اعضای کانون در خصوص مسایل و موصضوعات مختلف مرتبط با فعالیت های کانون است.

رشد ۱۰۰ درصدی بازدید از سایت کانون

در ادامه مهندس حبیب‌اله یادروج‌ قائم مقام کانون صرافان به تشریح سایت و اپلیکیشن جدید کانون صرافان پرداخت. وی افزود: بررسی ها نشان میدهد تعداد بازدید کنندگان از سایت رسمی کانون صرافان با رشد ۱۰۰ درصدی روبرو بوده است.

وی افزود: به دلیل پاره ای از مشکلات از جمله هزینه های بالای طراحی ، نگهداری و بروز رسانی سایت ، از ۵۰۰ صرافی تنها حدود ۱۰۰ صرافی اقدام به طراحی و راه اندازی سایت کرده اند.

مهندس یادروج اظهارداشت: سایت جدید کانون صرافان قابلیت های جدیدی دارد که هر یک از این ابزار ها نقش مهمی در توسعه فعالیت همکاران در سراسر کشور دارد.

رعایت استاندارد های پولشویی

در ادامه این مراسم دکتر هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی به سوالات تعدادی از نمایندگان صرافی های حاضر در این مراسم در خصوص مسایل مختلف از جمله موضوع پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی پاسخ داد.

وی اظهارداشت: آمادگی داریم به منظور رفع ابهامات صرافی ها جلسات کارشناسی متعددی با نمایندگان کانون برگزار نمائیم. به گفته وی برگزاری این جلسات به رفع مشکلات و اصلاح فرایند ها کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان افزود: معتقدیم اگر استانداردهای پولشویی بدرستی اجرا شود ، بسیاری از مشکلاتی که در این نشست مطرح شد ،  برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید