دکتر هفته خانگی
با حضور حمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد

رونمایی از کتاب «مدیریت کسب و کار»

این کتاب برای تمام علاقمندانی که بدنبال بهبود مدیریت کسب و کار خود هستند، یک منبع بسیار مفید و کاربردی است

اردیبهشت آنلاین ـ مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت کسب و کار» اثر دکتر محسن هفته خانگی روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی ، نویسندگان و پژوهشگران حوزه کسب و کار در شهر شهریار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تصویر روز در این مراسم، دکتر هفته خانگی ضمن قدردانی از حضور اهالی فرهنگ و هنر اظهارداشت: کتاب مجموعه ای از فکرها ، اندیشه ها و تجربه ها است که مکتوب می شود و این بهترین منبع و روش برای موفقیت انسان ها در فعالیت های کسب و کار است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت کسب و کار های نوین و نقش موثر آن در توسعه مدیریت اقتصادی سازمان ها در خصوص تجربیات 25 ساله خود در حوزه کسب و کار و راهکارهای مفید برای مدیریت توضیحاتی ارایه داد.

کتاب «مدیریت کسب و کار» که به بررسی روش‌های مدیریت کسب و کار نوین می‌پردازد ، خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان حوزه کسب و کار مواجه شده است. این کتاب برای تمام علاقمندانی که بدنبال بهبود مدیریت کسب و کار خود هستند، یک منبع بسیار مفید و کاربردی است.

این اثر علمی، مدیریتی به نویسندگی و قلم شیوای آقای دکتر محسن هفته خانگی در انتشارات فرهیختگان دانشگاه به چاپ انبوه رسید.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم ، جمعی از مدیران برجسته، اساتید و کارشناسان حوزه کسب و کار ضمن بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود، به بحث و گفتگو درباره مدیریت کسب و کار نوین پرداختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید