دستگیری

رشد ۶۰ درصدی سرقت در جزیره کیش

رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از رشد ۶۰ درصدی سرقت در جزیره کیش خبر داد.

اردیبهشت آنلاین ـ رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از رشد ۶۰ درصدی سرقت در دوماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ سید مسعود میرحسینی با اشاره به آمار سرقت موتور‌های شارژی در کیش، گفت: رشد ۶ برابری سرقت موتورشارژی، سرقت قطعات و لوازم شخصی داخل خودروها، سرقت پمپ آب منازل از بیشترین آمار سرقت در دو ماه گذشته در جزیره کیش هستند.

وی اجرای طرح‌های ضربتی پلیس برای دستگیری سارقان را از مهمترین برنامه‌ها برای مقابله با سارقان برشمرد و افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۲۰ سارق در جزیره کیش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی کیش با اشاره به اینکه اعتیاد در بیشتر سارقان مشاهده شده است، گفت: همکاری و مشارکت با پلیس و افزایش خود کنترلی ساکنان در حوزه‌های استفاده از دزدگیر در وسایل نقلیه و ساختمان ها، نصب دوربین مداربسته در ورودی آپارتمان‌ها می‌تواند از وقوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

سرهنگ میرحسینی افزود: ساکنان در هنگام سفر از جزیره از افراد مطمئن برای سرکشی به منزل کمک گرفته و یا با بهره گیری از تجهیزات محافظتی ساختمان در ناکامی سارقان برای ورود به منزل در مشاعات اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید