کارت سوخت

کاهش کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها

ساماندهی کارت‌های سوخت به‌صورتی که در هر جایگاه فقط یک کارت اضطراری سوخت‌گیری وجود داشته باشد، آغاز شد

اردیبهشت آنلاین ـ سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: بر اساس قانون بودجه سال جاری، شهریورماه آخرین مهلت تعیین تکلیف کارت آزاد جایگاه‌ها بوده و از این ماه، تمامی جایگاه‌ها فقط یک کارت آزاد برای سوخت‌گیری در اختیار خواهند داشت.
طرح ساماندهی کارت‌های آزاد سوخت جایگاه‌داران به منظور جمع‌آوری کارت‌های آزاد مازاد و همچنین افزایش کنترل در عرضه بنزین، و با هدف نهایی استفاده بیشتر از کارت سوخت شخصی در فرآیند سوخت‌گیری در ماه‌های اخیر اجرایی شد.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران، در گفت‌وگو با تسنیم از ادامه اجرای این طرح با هدف رسیدن به سوخـت‌گیری 90درصدی توسط کارت‌های شخصی خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه سال جاری، شهریورماه آخرین مهلت تعیین تکلیف کارت آزاد جایگاه‌ها بوده و از این ماه، تمامی جایگاه‌ها فقط یک کارت آزاد برای سوخت‌گیری در اختیار خواهند داشت.

وی افزود: ساماندهی کارت‌های سوخت به‌صورتی که در هر جایگاه فقط یک کارت اضطراری سوخت‌گیری وجود داشته باشد، در جایگاه‌های عرضه آغاز شده اما اولویت آخر این‌کار در کلانشهرها خواهد بود و رسیدن تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها به یک کارت اضطراری در کلانشهرها، به شهریورماه خواهد رسید.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران تصریح کرد: این فرآیند، یک فرآیند مستمر و ادامه دار است؛ پیش‌بینی می‌شود در تمامی جایگاه‌ها به جز کلانشهرها، از مردادماه هر جایگاه یک کارت اضطراری در اختیار داشته باشد و این طرح در شهریورماه در کلانشهرها اجرایی شود؛ به‌طوری که طبق تأکید قانون بودجه، از شهریورماه، 90درصد سوخت‌گیری با نرخ آزاد، با کارت‌های شخصی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید