اسکناس

بانک‌ها چقدر به کارکنانشان وام دادند؟

طبق آخرین آمار مانده تسهیلات پرداختی بانک ها به کارکنان خود به ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسید

اردیبهشت آنلاین ـ  بانک مرکزی در راستای شفافیت تسهیلات بانکی و اجرای قانون بودجه، جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان آنها را اعلام کرد که بر این اساس طبق آخرین آمار مانده تسهیلات پرداختی بانک ها به کارکنان خود به ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش ایرنا، بانک مرکزی در ادامه رویکرد خود مبنی بر شفاف سازی تسهیلات بانکی و همچنین ایفای تکلیف مقرر در مفاد جزء (۵) بند (ح) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور آخرین آمار تسهیلات پرداختی به کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را منتشر کرد.

بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی، مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان آنها طبق آخرین آمار به ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسید.

بانک سپه با ۳۰ هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بیشترین مانده تسهیلات و به عبارتی بالاترین تسهیلات پرداختی را به کارکنان خود داشته است. در ادامه بانک ملی با ۲۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۶۹۳ میلین تومان و بانک صادرات ۱۷ هزار و ۱۴۳ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان در رده بعدی بالاترین مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

بانک مشترک ایران و ونزوئلا با ۵۵ هزار و ۷۰ میلیارد تومان، بانک قرض الحسنه رسالت با ۱۳۹ هزار و ۹۰ میلیارد تومان کمترین مانده تسهیلات پرداختی به کارکنان و سهامداران خود داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید