مرکز معاینه فنی خودرو

شرایط معاینه فنی برای مردم تسهیل شود

اطلاعات پس از معاینه فنی باید سریع‌تر بارگذاری شود تا مردم برای دریافت طرح ترافیک با مشکل مواجه نشوند

اردیبهشت آنلاین _ عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تسهیل شرایط نوبت‌گیری غیرحضوری را در پایگاه اینترنتی معاینه فنی خواستار شد.

به گزارش صدا وسیما، علی اصغر قائمی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر برای تسهیل شرایط معاینه فنی گفت: مردم یا باید حضوری و یا به صورت غیرحضوری نوبت بگیرند؛ مراجعه حضوری منجر به اتلاف وقت و افزایش تردد‌های درون شهری می‌شود و شهرداری نیز متمایل به این موضوع نیست، اما در دریافت نوبت اینترنتی مشکلی وجود دارد و وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم.

وی افزود: درست است که باید بر اساس وظیفه تمام جرائم پرداخت شود، اما ارائه خدمت نباید منوط به انجام تلکیف دیگری شود. اگر این مانع حذف شود تعداد مراجعات افزایش خواهد یافت و کاهش تردد را در شهر به دنبال خواهد داشت.
قائمی گفت: اگر شهرداری مستندات قانونی در این زمینه دارد، ارائه دهد و در غیر این صورت مانع مورد نظر را برای سهولت دسترسی مردم حذف کند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افراد بدون معاینه فنی نمی‌توانند طرح ترافیک بگیرند، یادآور شد: اطلاعات پس از معاینه فنی باید سریع‌تر بارگذاری شود تا مردم برای دریافت طرح ترافیک با مشکل مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید