نفت ایران

فروش روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت

تحولات جدی در صادرات نفت کشورمان اتفاق افتاده و فروش روزانه به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است

اردیبهشت آنلاین ـ معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تحولات جدی در صادرات نفت کشورمان اتفاق افتاده و فروش روزانه به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت ، طی سال گذشته با وجود مشکلات مالی در توزیع اعتبارات بخش عمرانی رکورد زد، افزود: پارسال در مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان (همت) پول و اعتبار عمرانی در کشور توزیع شد.

وی اظهار کرد: مصوبات عمرانی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی نیز که در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان بود تاکنون پنج هزار میلیارد تومان آن محقق و پرداخت شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه تحقق این میزان اعتبارات عمرانی سفر در سال نخست موفقیت بسیار خوبی است، ادامه داد: دولت عزم خود را برای خدمات رسانی به مردم جزم کرده و این امر با پیگیری بیشتر مسوولان دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

در ادامه این جلسه روسای بانک‌های عامل استان گزارشی از عملکرد خود در زمینه اعطای تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی ارائه کردند.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور روز دوشنبه از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان اجرایی استان قرار گرفت او سپس با حضور در مزار شهدای باغ رضوان ارومیه با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کرد.

بازدید از بیمارستان ارومیه، شرکت در جلسه پیگیری مصوبات عمرانی و اقتصادی، دیدار با فعالان فرهنگی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، بازدید از بیمارستان اشنویه، بازدید از پروژه‌های حوزه آب و خاک در سد سلیوه، بازدید از بیمارستان نقده، بازدید از پروژه تقاطع محمدیار، بازدید از جاده مهاباد – ارومیه و بیمارستان مهاباد، بازدید از کمربندی و بیمارستان میاندوآب و پروژه‌های جاده میاندوآب – شاهین دژ از برنامه‌های سفر یک روزه معاون اجرایی رییس‌ جمهور به آذربایجان غربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید