تولید خودرو

فردا؛ آخرین مهلت ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه

متقاضیان تا فردا ۱۰ اردیبهشت مهلت دارند برای تغییر نوع خودرو به سامانه فروش یکپارچه مراجعه کنند

اردیبهشت آنلاین _ ­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان تا فردا ۱۰ اردیبهشت مهلت دارند برای تغییر نوع خودرو به سامانه فروش یکپارچه مراجعه کنند.

مهدی تقدسی در گفتگو با صداو سیما، با بیان اینکه تاکنون ۱۸۱ هزار متقاضی موفق به ویرایش شده اند. افزود: فردا آخرین مهلت ویرایش خودرو در سامانه یکپاچه فروش خودرو است.

وی درخصوص مشکل برخی از متقاضیانی که از طرح خارج شده اند گفت: برخی متقاضیان برای ویرایش، ابتدا در پروفایل کاربری خود، دکمه ویرایش، سپس انصراف از طرح را انتخاب می‌کنند که همین موضوع باعث خارج شدن آن‌ها از طرح شد در حالی که طبق اطلاعیه درج شده در انتهای صفحه سامانه، باید بعد از اینکه دکمه ویرایش را انتخاب می‌کنند به صفحه نخست بیایند و بعد از انتخاب خودروساز، نوع خودرو را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ از روز ۵ اردیبهشت مهلت تغییر خودرو در سامانه فروش یکپارچه آغاز شده است، اما برخی متقاضیان به اشتباه گزینه «انصراف» از طرح را انتخاب کرده و از سامانه حذف شدند که آقای امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفته بود این موضوع اصلاح می‌شود.

 امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفته بود: متقاضیانی که از سامانه حذف شده اند نگران نباشند، سامانه به روز رسانی خواهد شد و سهمیه آن‌ها باقی است، بعد از بروز رسانی می‌توانند مجدد وارد سامانه شوند و خودروی خود را تغییر دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید