طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو از ۳۰ فروردین تا چهارم اردیبهشت اجرایی میشود
اردیبهشت آنلاین ـ طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو هم زمان با تعطیلات عید سعید فطر از ۳۰ فروردین تا چهارم اردیبهشتماه سال جاری اجرایی میشود.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در اینباره گفت: مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات و امداد و افزایش رضایتمندی آنها، در تعطیلات مناسبتی سال، طرحهای خاصی را اجرا میکند و امسال نیز مقارن با عید سعید فطر، اقدامات ویژهای را برای هموطنان در نمایندگیها و جادههای کشور تدارک دیده است.
بابک سلاجقه ادامه داد: در طرح عید فطر سال جاری ۸۹ نمایندگی به صورت کشیک تک شیفت و دو شیفت و یک هزار و ۴۰۰ اکیپ امدادی شرکت امدادخودرو ایران در اقصا نقاط کشور آماده خدمترسانی به مشتریان خواهند بود.
وی افزود: برای اجرای طرحهای خاص و ارایه خدمات با کیفیت، در جلسات و کارگروههای متعدد در شرکت ایساکو، از چند ماه قبل برنامهریزیها و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع قطعات و به روزرسانی تجهیزات و امکانات نمایندگیها انجام میشود تا حین اجرای طرح، مشتریانی که در سراسر کشور به نمایندگیها مراجعه میکنند بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت کنند و در ایام تعطیل نیز از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو بهرهمند شوند.
مدیرعامل ایساکو ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گفت: تمام تلاش مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو یعنی شرکت ایساکو و امدادخودرو ایران، ایجاد و حفظ این اطمینان قلبی در هم وطنان است که هر جا و هر زمانی که لازم باشد، برای امدادرسانی و ارایه خدمات خودرویی در کنار آنها هستیم و از هیچ تلاشی برای تسهیل امور دارندگان محصولات ایرانخودرو فروگذار نمیکنیم.
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: باتوجه به پایان ماه مبارک رمضان و پیشبینی افزایش سفرها در تعطیلات پیش رو، علاوه بر اکیپهای امدادی که همواره در سراسر کشور مشغول خدمترسانی به هموطنان هستند، در نقاط پرتردد، تعدادی اکیپ امدادی ویژه تجهیز شدهاند تا علاوه بر تسریع ارایه خدمات و کاهش مدت زمان انتظار، در نقاط حادثه خیز نیز با سرعت عمل بالا و کاهش بار ترافیکی، یاریگر هموطنان باشند.
سیدعباس میرحسینی افزود: در راستای ارایه خدمات امدادی چابک و سریع به هموطنان، ۳۲۹ اکیپ امدادی به صورت ویژه به مدت شش روز با ناوگانی شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار و پایگاههای ثابت امدادی در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین، رشت، تبریز و مشهد در کنار مردم هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به دریافت خدمات، در اسرع وقت به آن ها خدمترسانی کنند.
وی با اشاره به تبحر امدادگران در امر امدادرسانی و استفاده از قطعات اصل و تضمین خدمات ارایه شده تاکید کرد: در این ایام علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، امداد سیار شرکت امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود برای خدمات رسانی عمومی به سایر خودروهای سواری در شهرها و جادههای کشور در آمادگی کامل به سر میبرد.
گفتنی است، خدمات عمومی شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است و برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام میشود.
دارندگان محصولات ایرانخودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانهروز در سراسر کشور، میتوانند از طریق مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن ایساکو یا وبسایت شرکت امدادخودرو ایران به نشانی www.۰۹۶۴۴۰.com درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.
لازم به ذکر است، فهرست نمایندگیهای مجاز منتخب در ایام خدماترسانی، در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.
دیدگاهتان را بنویسید