کلاس درس
دورکاری ۵۰ درصد کارمندان ؛

مدارس البرز غیرحضوری و دانشگاه‌ها تعطیل است

دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند، تاکید می شود مصرف سیستم‌های گرمایشی(گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی باید به حداقل برسد

اردیبهشت آنلاین: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی البرز گفت: یکشنبه، ۲۵ دی‌ماه کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی با حضور نیمی از کارمندان دایر است.

به گزارش ایسنا احمد افضلی گفت: با توجه به برودت هوا و کاهش محسوس دما و شرایط اضطراری به‌وجود آمده و به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان، روز یکشنبه ۲۵دی ماه سال ۱۴۰۱، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی با حضور ۵۰ درصد کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

وی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند، تاکید می شود مصرف سیستم‌های گرمایشی(گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی باید به حداقل برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی البرز گفت: در خصوص بانک‌ها، یک سوم تعداد شعب هر بانک به ‌عنوان شعب منتخب دراستان البرز فعال هستند و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می کنند، اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده است، همچنین مصرف تمامی سیستم‌های گرمایشی بانک‌ها باید به حداقل برسد.

این مسئول ادامه داد: کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی و غیر دولتی به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است.

افضلی گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی البرز گفت: لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

افضلی در پایان گفت: باتوجه به تعیین قبلی اوقات رسیدگی به پرونده ها، تصمیم در خصوص تعطیلی یا فعالیت مجتمع های قضایی دادگستری کل استان البرز و نیز سازمان قضایی نیروهای مسلح به عهده رئیس کل دادگستری استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید