برف روبی

آماده‌باش شهرداری برای بارش‌های پیش‌رو

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی ارتفاعات استان را برای امروز شنبه (۲۴ دی) ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش‌های پراکنده برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد

اردیبهشت آنلاین: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری برای بارش برف پیش‌رو خبر داد و گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل با ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، علیرضا جعفری ضمن اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف طی امروز شنبه، بیان کرد: تمامی مناطق شمالی شهر تهران از چند روز گذشته در آماده باش کامل هستند و امروز هم آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم تا خللی برای عبور و مرور مردم پیش نیاید.

وی ضمن اشاره به آماده باش تمامی کارگران خدمات شهری از روز گذشته(جمعه) تا به امروز، گفت: تمامی مخازن شن مخصوص شارژ شده‌ و پر هستند. علاوه بر این زمانی‌که مخازن شن مخصوص خالی می‌شود بلافاصله کارگران از محل‌های دپو، کیسه‌های شن مخصوص را می‌آورند و مخازن سطح شهر را دوباره شارژ می‌کنند.

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، تاکنون هیچ معبری به علت بارش برف در مناطق شمالی تهران مسدود نشده است.

جعفری با بیان اینکه روز گذشته به صورت کامل معابر بزرگراهی و داخلی شن پاشی شده بود تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید، افزود: هنوز هم معابر بزرگراهی و داخلی مناطق شمالی مملوء از شن مخصوص است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده مشکلی در خدمت رسانی و مسدود شدن معبری در هنگام بارش برف، با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

گفتنی است که اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی ارتفاعات استان را برای امروز شنبه (۲۴ دی) ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش‌های پراکنده برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی، بارش برف در مناطق بالادست و کوه پایه‌ای پایتخت بیشتر خواهد بود و توصیه می شود عابران و رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند. همچنین از روز دوشنبه با پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید