َآشنایی با مزایای «تنخواه کارت سامان»

«تنخواه کارت» بانک سامان برای افراد این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی مبالغ مورد نظر خود را به تنخواه‌داران تخصیص داده و بر فرآیند آن نظارت نمایند

اردیبهشت آنلاین: ارائه خدمات کاربردی والکترونیکی به منظور تسهیل فعالیت های بانکی مشتریان از برنامه های راهبردی بانک‌ها است. عرضه خدمات و محصولات نوین از نکاتی است که معمولا مشتریان برای افتتاح حساب در بانک مورد نظر خود به آن توجه می کنند و همواره به دنبال بانکی هستند که نیاز های بانکداری آنان را تامین و چالش های اقتصادی را به نحو مطلوب مدیریت کرده و مشکلات را به نحو احسن حل نماید.

به گزارش سایت تصویر روز ، بانکی که بتواند این خدمات را به همه مشتریان ارائه دهد بدون شک یک قدم نسبت به سایر بانک ها جلوتر است. به همین منظور بانک سامان با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه مدیریت شرکت ها،خدمتی نوین به عنوان «تنخواه کارت» را طراحی وعرضه کرده است.

«تنخواه کارت» بانک سامان فعالیت های بانکی را برای تمام مشتریانی که روزانه درگیر تنخواه داری هستند، تسهیل می‌کند. «تنخواه کارت» بانک سامان، سیستمی آنلاین و یکپارچه تحت مدیریت شرکت است که مسائل و مشکلات تنخواه‌داری از جمله مشکلات مالیاتی را که برای فرد مسئول تنخواه به وجود آورد مرتفع می کند و برای افراد  این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی مبالغ مورد نظر خود را به تنخواه‌داران تخصیص داده و بر فرآیند تنخواه داری نظارت نمایند.

مدیران شرکت ها نیز می‌توانند با دریافت محصول تنخواه کارت، به تعداد موردنیاز، کارت تنخواه داری بر روی سپرده شرکت (سپرده حقوقی) یا سپرده خودشان (سپرده حقیقی) دریافت کرده و برای انجام عملیات روزانه‌ این کارت‌ها را به تنخواه داران سپرده و عملیات اخذ صورتحساب و شارژ و دشارژ تنخواه کارت خود را به سهولت مدیریت کنند. همچنین می توانند هر لحظه به صورت آنلاین ریز تراکنش ها را مشاهده کرده و بر فرآیند آن نظارت کنند.

برای شارژ تنخواه کارت کافی است به نت بانک مراجعه کرده و در صفحه عملیات شارژ را انجام دهند. همچنین برای دریافت صورتحساب کارت‌ها می توانند به بخش صورتحساب کارت‌های تنخواه مراجعه کرده و پس از ورود اطلاعات کارت نسبت به دریافت گزارش اقدام کنند. تنخواه کارت بانک سامان قابلیت هایی دارد که مشتریان این بانک را ازسایرکارت های تنخواه بی نیاز می کند.

مزایای کارت «تنخواه بانک سامان»

عدم نیازبه استفاده از حساب‌ها و کارت‌های شخصی تنخواه‌داران، شارژودشارژ آسان تنخواه کارت‌ها به‌صورت آنلاین، گزارش‌گیری آنلاین مانده و صورتحساب کارت‌های تنخواه‌داران، شفافیت درعملیات تنخواه‌داری به‌واسطه افتتاح حساب تنخواه مجزا برای شرکت.

نکته‌ای که مشتریان باید به آن توجه کنند این است که «تنخواه کارت سامان» صرفا از طریق «سپرده تنخواه» شارژ شده و دارنده کارت می تواند تا سقف شارژ تعلق گرفته به آن مصرف انجام دهد.

روش استفاده از موجودی کارت ها

برای خرید از پایانه های فروشگاهی (POS) و سایت های خرید اینترنتی تا سقف 500 میلیون ریال. پرداخت قبوض و خرید شارژ تا سقف 20 عدد بدون محدودیت در مبلغ. برداشت وجه از خودپرداز (ATM) سامان تا سقف2 میلیون ریال. انتقال وجه داخلی (به کارتی در داخل بانک سامان) از طریق کانال های غیر شعبه ای تا سقف 100 میلیون ریال،( سقف تراکنش ها بر اساس قوانین بانک مرکزی تغییر می کند.).

بانک سامان با طراحی و ارائه این خدمت، امکان صدور کارت‌های قابل شارژ برای شرکت‌ها، جهت مدیریت مصارف خرد و هزینه‌های جزئی شرکت را فراهم می کند.

به گزارش تصویر روز در این محصول متناسب با تقاضای صاحبان کسب‌وکار،کارتی برای مصارف مختلف شرکت نظیر پرداخت‌های خرد صادرمی‌شود که دارنده آن می‌تواند حداکثر به‌اندازه موجودی کارت ازطریق پایانه‌های فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاه‌ها ومراکزخدماتی وهمچنین از طریق تمامی فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است، این کارت‌ها قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری، صورت‌حساب، انتقال وجه و قابلیت برداشت وجه را دارا هستند و برای دریافت این محصول شرایط خاصی درنظرگرفته نشده وعلاقه‌مندان برای افتتاح این حساب کافیست به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و تنخواه کارت خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید