بانک ملت

اهدای جوایز کاربران بانک‌ پلاس بانک‌ ملت

کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند

اردیبهشت آنلاین: دومین مراسم قرعه‌کشی برندگان انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب و چهارمین مراسم قرعه‌کشی برندگان پیش‌بینی مسابقات پایان مرحله یک هشتم نهایی (پنجمین و ششمین مراسم در کل مقاطع) در نظر گرفته شده با حضور نمایندگان واحدهای مختلف بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این قرعه کشی برندگان 150 جایزه 100.000.000 ریالی مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش برندگان انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب، تعداد 20 نفر دارای بالاترین امتیاز در انجام تراکنش به صورت مستقیم و تعداد 50 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی ‌و‌گردونه انتخاب شدند که تعداد برندگان از طریق این روش، در دو مرحله بعدی به 80 نفر خواهد رسید.

در بخش برندگان پیش‌بینی مسابقات هم تعداد 20 نفر دارای بالاترین امتیاز در پیش بینی مسابقات به صورت مستقیم و تعداد 60 نفر در قالب سیستم قرعه‌کشی گوی ‌و‌گردونه برگزیده شدند که تعداد برندگان از طریق این روش هم در مراحل بعدی به 90،80 و 100 نفر خواهد رسید.

کاربران در هر مرحله که به پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی اقدام کنند، شانس بهره‌مندی از جوایز مربوط به کاربران برتر و شرکت در قرعه‌کشی گوی و گردونه را خواهند داشت.

بر این اساس تمامی کاربران که تا کنون در هیچ‌یک از پیش‌بینی‌ها، مشارکت نداشته‌اند، می‌توانند شانس خود را برای دریافت 350 جایزه باقی‌مانده 10 میلیون تومانی و 10 جایزه 50 میلیون تومانی این طرح امتحان کنند.

در عین حال، کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید